Telegram Group Search
manipulasi tu apabila mereka menyalahkan kita sebab kita react kat mereka pasal rasa tidak hormat mereka.
mencintai awak adalah mudah kerana awak adalah , awak .
saya akan cari awak dalam setiap orang yang saya jumpa.
kadangkala, keluarga adalah bentuk cinta yang paling kejam, kerana tiada siapa yang boleh menyakiti kita lebih daripada orang yang 'mencipta' kita.
berpegang teguh pada orang yang lebih menyayangi kita pada hari-hari di mana kita tidak boleh mencintai diri kita sendiri.
yang manis tak semestinya madu,
yang pahit tak semestinya racun.
📝 you remember that message you sent to them with eyes full of tears…
what was the message ?

👤 i love you but i just can't go on. im sorry for everything and thankyou for brightening my day ! :)

👥 1 people have voted so far.
📖 Anonymous Board

🚫 This poll has been deleted...
Siapa pun kita yang pernah menjadi yang terbaik atau terburuk dalam kisah seseorang, ianya akan kekal terpahat dihati dan menjadi kenangan yang tak mampu dilupakan dalam hidup kita.
bila kita buat, dia marah.
bila dia buat, takpe pula.
sebab itu lah saya memilih untuk pendam sendiri. bila diluah, pasti dimarahi.
hati orang sibuk dijaga, hati sendiri dibiarkan tersakiti.
meyakinkan diri sendiri untuk terus keraskan hati.
menyakiti hatiku adalah satu satunya perkara yang ku tahu...
kau punca pergaduhan, tapi aku yang nampak salah.
suruh orang faham dia, tapi situasi aku langsung taknak faham.
buat ii faham tapi sebenarnya tak pun.
penat lah cakap dengan orang yang hanya pentingkan diri, pentingkan perasaan dia je. macam dia je wujud, orang lain tak!
Jumaat al mubarak ❤️
Allah adalah yang berkuasa secara keseluruhan

barangsiapa membaca Surah Al Kahfi pada hari Jumaat, akan mendapat cahaya yang akan bersinar darinya dari satu hari Jumaat hingga yang berikutnya.

hari yang paling mulia dalam seminggu.
- membersihkan diri.
- solat.
- membaca doa.
- baca surat kahf.
- berselawat.
- potong kuku.
- meminta maaf dan memaafkan.
- lakukan sebanyak mungkin amalan baik.

mari berdoa untuk dunia.
Ya Allah, ampunkan semua dosa kami dan selamatkan kami dari coronavirus. aamiin ❤️

semoga diberkati dan melalui hari yang menggembirakan dengan rahmat Allah.
jangan pernah meninggalkan solat kerana terdapat berjuta-juta orang di dalam kubur yang ingin kembali hidup hanya untuk bersujud kepada Allah.

hari ini adalah hari baru.
mulakannya dengan Bismillah & akhiri dengan Alhamdulillah.
2024/06/20 19:10:56
Back to Top
HTML Embed Code: